Ladbrokes wordt hoofdsponsor van de Rugby League Four Nations

Aanbieder van sportweddenschappen, Ladbrokes, heeft een overeenkomst met de Engelse Rugby Football League gesloten waardoor het bedrijf de hoofdsponsor wordt van het Four Nations toernooi dat dit jaar plaatsvindt.

Ladbrokes heeft reeds een sterke reputatie in de rugby league als sponsor van zowel de Challenge Cup als de Super League en zal mogen genieten van een uitgebreide naamsbekendheid tijdens de zeven wedstrijden van het toernooi. De finale vindt plaats in Anfield op 20 november.

Het tweejaarlijkse toernooi wordt gespeeld door Engeland, Nieuw-Zeeland, Australië en Schotland en wordt georganiseerd door de nationale bestuursorganen voor deze sport in voorgenoemde landen. Het toernooi begint op 28 oktober wanneer Australië het zal opnemen tegen Schotland.

Directeur van het Ladbrokes Four Nations toernooi, Jon Dutton, stelde: “Ladbrokes is een geweldige partner om mee samen te werken en is zeer professioneel wat betreft de manier waarop ze de sport benaderen… ’s werelds beste spelers zullen tijdens het toernooi in het land zijn en de naamsbekendheid van Ladbrokes zal de competitie zowel op als naast het veld ten goede komen… Geassocieerd worden met een internationale rugby liga kan hun merk versterken in de sector voor sportweddenschappen.”

Kristof Fahy, Chief Marketing Officer bij Ladbrokes, zei het volgende: “We onderhouden een fantastische relatie met de rugby liga en het is een sport die de waarde van het Ladbrokes merk ten zeerste kan appreciëren. We breiden nu onze investering in de sport in het Verenigd Koninkrijk uit naar het internationale toneel waar wij zeker van zijn een grote impact te kunnen maken.”